Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1149 | 563 |
h-index | 11 | 9 |
i10-index | 11 | 9 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése3 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Mandy HütterEberhard Karls Universität TübingenE-mail megerősítve itt: uni-tuebingen.de
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityE-mail megerősítve itt: rsm.nl
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Stefano PuntoniThe Wharton School, University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaE-mail megerősítve itt: warrington.ufl.edu
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolE-mail megerősítve itt: london.edu
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnE-mail megerősítve itt: uni-koeln.de
- Christoph StahlUniversity of CologneE-mail megerősítve itt: uni-koeln.de
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYE-mail megerősítve itt: uclouvain.be
- Vincent YzerbytProfessor of Social Psychology, UCLouvain, Université catholique de Louvain, BelgiumE-mail megerősítve itt: uclouvain.be
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolE-mail megerősítve itt: kuleuven.be
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamE-mail megerősítve itt: rsm.nl
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingE-mail megerősítve itt: polyu.edu.hk
- Monica WadhwaE-mail megerősítve itt: temple.edu
Követés
Steven Sweldens
Professor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus University
E-mail megerősítve itt: rsm.nl