Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 519 | 455 |
h-index | 7 | 7 |
i10-index | 6 | 5 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Brent McFerranE-mail megerősítve itt: sfu.ca
- Carolyn YoonWilbur K. Pierpont Professor of Management, Ross School of Business, Univ of MichiganE-mail megerősítve itt: umich.edu
- James A. MoureyUniversity of Michigan, DePaul UniversityE-mail megerősítve itt: depaul.edu
- Darren DahlProfessor of Marketing, University of British ColumbiaE-mail megerősítve itt: sauder.ubc.ca
- Scott RickAssociate Professor of Marketing, University of MichiganE-mail megerősítve itt: umich.edu
- Andrea C. MoralesProfessor of Marketing, Arizona State UniversityE-mail megerősítve itt: asu.edu
- Hristina Dzhogleva NikolovaNortheastern UniversityE-mail megerősítve itt: northeastern.edu
- Joe GladstoneCU Boulder, Leeds School of BusinessE-mail megerősítve itt: colorado.edu
- Emily GarbinskyCornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementE-mail megerősítve itt: yale.edu
- Eli FinkelNorthwestern UniversityE-mail megerősítve itt: northwestern.edu
- Yexin Jessica LiUniversity of KansasE-mail megerősítve itt: asu.edu
- Adam DuhachekUniversity of Illinois-ChicagoE-mail megerősítve itt: uic.edu
- Pooja SomasundaramIndiana UniversityE-mail megerősítve itt: iu.edu
- Elanor WilliamsWashington University in St. LouisE-mail megerősítve itt: wustl.edu
- Ximena Garcia-RadaAssistant Professor of Marketing at Texas A&M UniversityE-mail megerősítve itt: mays.tamu.edu