Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1746 | 1134 |
h-index | 23 | 21 |
i10-index | 29 | 24 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése0 cikk
2 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Wenhai ChihProfessor of Business Administration, National Dong Hwa UniversityE-mail megerősítve itt: gms.ndhu.edu.tw
- Andreawan HonoraUWA Business School, The University of Western AustraliaE-mail megerősítve itt: uwa.edu.au
- I-HSIEN TINGProfessor, Department of Information Management, National University of Kaohsiung, TaiwanE-mail megerősítve itt: nuk.edu.tw
- Xuemei BianProfessor of Marketing, Northumbria UniversityE-mail megerősítve itt: northumbria.ac.uk
- Narongsak (Tek) ThongpapanlGoodman School of Business, Brock UniversityE-mail megerősítve itt: brocku.ca
- Andrew SmithN/LAB Director, Professor of Consumer Behaviour & Analytics, Nottingham University Business SchoolE-mail megerősítve itt: nottingham.ac.uk
- Ruiliang YanTexas A&M University CommerceE-mail megerősítve itt: tamuc.edu
- Abdul Rehman AshrafAssociate Professor of Marketing - Brock UniversityE-mail megerősítve itt: brocku.ca
- Eric ShihSKK Graduate School of Business, Sungkyunkwan UniversityE-mail megerősítve itt: skku.edu
- Jie FengAssociate Professor of Marketing, SUNY OneontaE-mail megerősítve itt: oneonta.edu
- Todd GreenAssociate Professor, Marketing, Brock UniversityE-mail megerősítve itt: brocku.ca
Követés