Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 12843 | 5430 |
h-index | 35 | 30 |
i10-index | 52 | 42 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése5 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Yann CornilUniversity of British ColumbiaE-mail megerősítve itt: sauder.ubc.ca
- Nailya OrdabayevaAssociate Professor of Business Administration, Tuck School of Business, Dartmouth CollegeE-mail megerősítve itt: tuck.dartmouth.edu
- John Wesley HutchinsonProfessor of Marketing, Wharton School, University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Vicki MorwitzColumbia Business School, Columbia UniversityE-mail megerősítve itt: columbia.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Romain CadarioErasmus University, Rotterdam School of ManagementE-mail megerősítve itt: rsm.nl
- Werner J. ReinartzProfessor of Marketing, Vice Rector at the Univ. of CologneE-mail megerősítve itt: uni-koeln.de
- Kelly HawsAnne Marie and Thomas B. Walker, Jr. Professor of Marketing, Vanderbilt UniversityE-mail megerősítve itt: vanderbilt.edu
- Quentin AndréLeeds School of Business, CU BoulderE-mail megerősítve itt: colorado.edu
- Allais OlivierINRA AlissE-mail megerősítve itt: ivry.inra.fr
- Saadi LahlouChair in Social Psychology, London School of Economics. Director, Paris Institute for Advanced StudyE-mail megerősítve itt: lse.ac.uk
- Paulo AlbuquerqueProfessor of Marketing, INSEADE-mail megerősítve itt: insead.edu
- Natalie RigalUniversité Paris Nanterre, département de psychologieE-mail megerősítve itt: parisnanterre.fr
- Pierre DuboisToulouse School of Economics, Université de Toulouse CapitoleE-mail megerősítve itt: tse-fr.eu
- Celine BonnetToulouse School of EconomicsE-mail megerősítve itt: tse-fr.eu
- Nicklaus SophieCentre des Sciences du Goût et de l'Alimentation, INRAE-mail megerősítve itt: dijon.inra.fr
- Peggy LiuBen L. Fryrear Chair in Marketing & Associate Professor of Marketing, University of PittsburghE-mail megerősítve itt: pitt.edu
- Gilles LAURENTESSEC Business SchoolE-mail megerősítve itt: essec.edu
- Ronn J. SmithAssociate Professor of Marketing, University of Wyoming College of BusinessE-mail megerősítve itt: uwyo.edu
- Alexander ChernevProfessor of Marketing, Northwestern UniversityE-mail megerősítve itt: northwestern.edu