Követés
Gábor Nagy
Gábor Nagy
INSEEC School of Business and Economics
E-mail megerősítve itt: inseec.com
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
The effect of strategic orientations on business performance in SMEs: A multigroup analysis comparing Hungary and Finland
T Laukkanen, G Nagy, S Hirvonen, H Reijonen, M Pasanen
International Marketing Review 30 (6), 510-535, 2013
3702013
Trust and commitment within a virtual brand community: The mediating role of brand relationship quality
H Akrout, G Nagy
Information & Management 55 (8), 939-955, 2018
2362018
The impact of entrepreneurial orientation on B2B branding and business growth in emerging markets
H Reijonen, S Hirvonen, G Nagy, T Laukkanen, M Gabrielsson
Industrial Marketing Management 51, 35-46, 2015
1702015
Applying complexity theory: A primer for identifying and modeling firm anomalies
AG Woodside, G Nagy, CM Megehee
Journal of Innovation & Knowledge 3 (1), 9-25, 2018
842018
Customer-centric strategy driving innovativeness and business growth in international markets
S Tuominen, H Reijonen, G Nagy, A Buratti, T Laukkanen
International Marketing Review 40 (3), 479-496, 2022
802022
Complementarity versus substitutability of dynamic and operational capabilities in B2B firms: A configurational approach
G Nagy, M Jaakkola, N Koporcic
Industrial Marketing Management 83, 42-58, 2019
312019
Achieving requisite variety in modeling firms' strategy heterogeneities: Explaining paradoxical firm-market performances
G Nagy, CM Megehee, AG Woodside, T Laukkanen, S Hirvonen, ...
Industrial Marketing Management 65, 100-128, 2017
292017
Antecedents to the export market orientation of Hungarian higher education institutions, and their export performance consequences
G Nagy, J Berács
Journal of marketing for higher education 22 (2), 231-256, 2012
182012
Four-corner outcomes in strategic management: Successful and unsuccessful paddling down versus upstream
AG Woodside, G Nagy, CM Megehee
Improving the marriage of modeling and theory for accurate forecasts of …, 2018
142018
Effect of the business environment on market orientation and performance in an emerging country
J Berács, G Nagy
Market-Tržište 22 (2), 243-254, 2010
102010
Az exportpiac-orientáció előzményei és annak exportteljesítményre gyakorolt hatása a magyar felsőoktatási intézményekben (Antecedents to the export market orientation of …
G Nagy, J Berács
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 44 (2), 2-19, 2013
82013
Achieving high international market performance via simple vs complex configuration of international managerial network ties: A set theoretic approach across two countries
G Nagy, Z Bilgin-Wührer, H Akrout, E Lioliou, KM Hofer, J Berács
Journal of Small Business Management 62 (1), 283-330, 2024
72024
A hazai kis-és középvállalatok teljesítményét befolyásoló stratégiai orientációk (The effect of strategic orientations on the performance of Hungarian SMEs)
G Nagy, J Berács
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 42 (2. kül), 46-56, 2012
52012
A magyar és finn kis-és középvállalatok stratégiai képességeinek és erőforrásainak növekedésre valamint teljesítményre gyakorolt hatása
G Nagy, M Gáti, B Zsótér, Á Csepeti
Vállalatgazdaságtan Intézet, 2012
32012
Computing with words in modeling firms’ paradoxical performances
G Nagy, CM Megehee, AG Woodside
Improving the Marriage of Modeling and Theory for Accurate Forecasts of …, 2018
22018
Fenntartható versenyelőnyt nyújt-e a piacorientáció egy gyorsan változó környezetben? A vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a gazdasági átmenet …
G Nagy
Budapesti Corvinus Egyetem, 2015
22015
Window to New Research Approaches: How Using Simon’s Scissors Cuts Perplexity in Strategy Theory, Research, and Practice
G Nagy, CM Megehee, AG Woodside
New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships: A Multi …, 2019
12019
A piacorientáció hatása a vállalati versenyképességre= The Impact of Market Orientation on Competitiveness
T Gyulavári, Á Csepeti, G Nagy
Vállalatgazdaságtan Intézet, 2012
12012
Journal of Innovation & Knowledge
AG Woodside, G Nagy, CM Megehee
2017
How customer relationship orientation and innovation orientation contribute to business performance in Northern, Eastern and Southern Europe?
S Hirvonen, H Reijonen, A Buratti, N Gàbor, T Laukkanen
2015
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20