Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2885 | 2324 |
h-index | 19 | 17 |
i10-index | 24 | 22 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése6 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Christopher Y. OlivolaAssociate Professor of Marketing, Tepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- Rourke O'BrienYale UniversityE-mail megerősítve itt: yale.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityE-mail megerősítve itt: stern.nyu.edu
- Daniel M. OppenheimerE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- Sangeet KhemlaniUS Naval Research LaboratoryE-mail megerősítve itt: nrl.navy.mil
- Eesha SharmaAssistant Professor, San Diego State UniversityE-mail megerősítve itt: sdsu.edu
Követés
Abigail B. Sussman
University of Chicago Booth School of Business
E-mail megerősítve itt: chicagobooth.edu - Kezdőlap