Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 22336 | 7160 |
h-index | 65 | 42 |
i10-index | 133 | 90 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Bodo B SchlegelmilchProfessor Emeritus; WU Vienna University of Economics and BusinessE-mail megerősítve itt: wu.ac.at
- Thorsten Hennig-ThurauUniversity of MuensterE-mail megerősítve itt: wiwi.uni-muenster.de
- Klaus-Peter WiedmannProfessor Marketing and Management, Leibniz Universität HannoverE-mail megerősítve itt: m2.uni-hannover.de
- Mohammad (Mo) YaminAlliance Manchester Business SchoolE-mail megerősítve itt: manchester.ac.uk
- George BalabanisCass Business School, City university of LondonE-mail megerősítve itt: city.ac.uk
- William S HarveyProfessor of Leadership and Director of Social Purpose Centre, Melbourne Business SchoolE-mail megerősítve itt: mbs.edu
- Bernadette KamleitnerWU ViennaE-mail megerősítve itt: wu.ac.at
- Luiz MoutinhoVisiting Professor at University of SuffolkE-mail megerősítve itt: uos.ac.uk
- Ilona SzőcsCopenhagen Business SchoolE-mail megerősítve itt: cbs.dk
- Dan PetroviciSenior Lecturer in MarketingE-mail megerősítve itt: kent.ac.uk
- Petra RieflerProfessor of Marketing & InnovationE-mail megerősítve itt: boku.ac.at
- Ian Waugh BruceHon President, Centre for Charity Effectiveness, City, University of LondonE-mail megerősítve itt: city.ac.uk
- Greg W. MarshallCharles Harwood Professor of Marketing and Strategy, Rollins CollegeE-mail megerősítve itt: rollins.edu
- Paul R JacksonProfessor of Corporate Communications, Alliance Manchester Business School
Követés
Vincent Mitchell
Professor of Marketing, The University of Sydney Business School
E-mail megerősítve itt: sydney.edu.au - Kezdőlap