Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1202 | 1188 |
h-index | 9 | 9 |
i10-index | 9 | 9 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Jochen WirtzNational University of SingaporeE-mail megerősítve itt: nus.edu.sg
- Jonas HolmqvistKedge Business SchoolE-mail megerősítve itt: kedgebs.com
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonE-mail megerősítve itt: imperial.ac.uk
- Gohar F. KhanAssociate Professor, College of Technological Innovation, Zayed UniversityE-mail megerősítve itt: zu.ac.ae
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichE-mail megerősítve itt: lmu.de
- André MarchandLeipzig University, GermanyE-mail megerősítve itt: wifa.uni-leipzig.de
- Martin BenkensteinProfessor for Service Management, University of RostockE-mail megerősítve itt: uni-rostock.de
- Joseph F. Hair, Jr.University of South Alabama, Cleverdon Chair of BusinessE-mail megerősítve itt: southalabama.edu
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHE-mail megerősítve itt: tuhh.de
- Wen-Lung ShiauIM of Chang Gung University (CGU)E-mail megerősítve itt: mail.mcu.edu.tw
- Florian UrmetzerUniversity of CambridgeE-mail megerősítve itt: cam.ac.uk
- Andy NeelyUniversity of CambridgeE-mail megerősítve itt: cam.ac.uk
- Tobias SchaefersAssociate Professor, Marketing, Copenhagen Business School & Professor of Marketing, HSBIE-mail megerősítve itt: cbs.dk