Follow
Molnár Edina
Molnár Edina
főiskolai tanár, Debreceni Egyetem
Verified email at econ.unideb.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
The interplay between corporate social responsibility at employee level, ethical leadership, quality of work life and employee pro-environmental behavior: the case of …
E Molnár, A Mahmood, N Ahmad, A Ikram, SA Murtaza
International Journal of Environmental Research and Public Health 18 (9), 4521, 2021
702021
The role of empathy, anxiety and personality in purcasing decisions caused by advertising
E Molnár
The Annals of the University of Oradea. Economic Sciences 29 (1), 376-386, 2020
122020
SOCIAL MEDIA ANALYTICS LENS: A STUDY ON CONSUMER PERCEIVED RISK TO SHARE INFORMATION ON SOCIAL MEDIA NETWORKS
UM Muhammad, M Asif, molnar Edina, ali murtaza shah
HUMANITIES & SOCIAL SCIENCES REVIEWS 9 (2), 2021
11*2021
Supervision in Social Work–Experiences as a College Supervisor of Social Worker Training
E Molnár
Economica 5 (2Különszám), 29-35, 2012
102012
Kutyával asszisztált óvodai foglalkozások= Dog-assisted kindergarten activities
E Molnár
Gradus 6 (3), 27-34, 2019
92019
Elektronikus médiahasználat óvodáskorban= Electronic media use in preschool
E Molnár
Gradus 6 (3), 16-21, 2019
72019
The role of the high emotional arousal level in purchasing decisions caused by advertisements
E Molnár
SEA–Practical Application of Science 8 (23), 235-241, 2020
62020
Does Deep Acting and Surface Acting Play a Role Between Customer Orientation and Job Outcomes? A Study of Fast Fashion Boutiques
A Mahmood, D Muhammad, SA Murtaza, E Molnár, MSJ Wahla
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION CREATIVITY AND CHANGE 15 (4), 2021
52021
Az empátia, a szorongás és a személyiség szerepe a reklámok által kiváltott vásárlási döntésekben
E Molnár
Acta Carolus Robertus 10 (1), 95-109, 2020
42020
A reklámozás mint társadalmi kommunikáció
E Molnár
GRADUS 4 (1), 117-122, 2017
32017
A pszichológia természettudományos vonalának kibontakozása Magyarországon az 1900-as években.
E Molnár
Economica (1585-6216) 8, 2015
22015
A pszichológia filozófiai-társadalomtudományi vonalának kibontakozása Magyarországon az 1900-as években
E Molnár
Economica 7 (2), 60-67, 2014
22014
Az Osztojkán Béla Roma Szakkollégium a Szolnoki Főiskolán
E Molnár
Economica 5 (Különszám), 24-28, 2012
22012
Életkérdések az önismeret tükrében: egy választható egyetemi kurzus tapasztalatai
E Molnár, A Márfy
Economica 9 (2), 65-70, 2018
12018
Hedonic or Utilitarian Value Prevails? A Satisfied Clientél Creates Positive Word of Mouth
A Mahmood, HH ur Rashid, E Molnár, S Ali
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION CREATIVITY AND CHANGE 15 (4), 2021
2021
The Role of Momentary and Sustained Emotional Arousal in Advertising-Influenced and Non-Influenced Purchasing Decisions
E Molnár
Cross-Cultural Management Journal 22 (1), 67-78, 2020
2020
A megemelkedett érzelmi arousal szerepe a reklám által befolyásolt vásárlási döntésekben= The Role of the High Emotional Arousal Level in Purchasing Decisions Caused by Advertising
E Molnár
GRADUS 7 (2), 330-335, 2020
2020
Információ-Hatalom= Information-Power
E Molnár, J Bozorádi
GRADUS 6 (3), 35-43, 2019
2019
Bűnmegelőzés a Neumann János Egyetemen= Crime prevention at John von Neumann University
E Molnár
GRADUS 6 (3), 22-26, 2019
2019
Mese vagy rajzfilm?= Tale or cartoon?
E Molnár
GRADUS 6 (3), 11-15, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20