Follow
Dr. Fehér András
Dr. Fehér András
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Verified email at econ.unideb.hu - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet
A Fehér, M Gazdecki, M Véha, M Szakály, Z Szakály
Sustainability 12 (10), 4136, 2020
2742020
Az élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben – Szakirodalmi áttekintés
E Piros, A Fehér
Táplálkozásmarketing 7 (1), 67-78, 2020
122020
Consumer Acceptance of Personalized Nutrition
Z Szakály, A Fehér, M Kiss
Trends in Personalized Nutrition, 225-260, 2019
122019
Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban digitális élelmiszerfogyasztó?
A Fehér, S Mihály, S Zoltán
Táplálkozásmarketing 1 (1-2), 29-38, 2014
122014
The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition
A Fehér, M Véha, HM Boros, B Kovács, E Kontor, Z Szakály
International Journal of Environmental Research and Public Health 18 (19 …, 2021
82021
Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban
A Fehér, ND Farkas, HM Boros, M Véha, Z Szakály
Táplálkozásmarketing 7 (1), 19-38, 2020
72020
Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív elemzése
A Berencsi, A Fehér
Táplálkozásmarketing 7 (2), 51-63, 2020
62020
MPAM-R modellekkel kapcsolatos kutatások rendszerezése - Szakirodalmi áttekintés
A Fehér, É Bácsné Bába, A Müller, Z Szakály
Egészségpiaci kutatások, 173-183, 2019
62019
Fizikai aktivitás motivációival kapcsolatos modellek rendszerezése II. - Szakirodalmi áttekintés
A Fehér, É Bácsné Bába, A Müller, Z Szakály
Egészségpiaci kutatások, 164-172, 2019
62019
Fogyasztói attitűdök és preferenciák elemzése baromfitermékekkel kapcsolatban
Z Szakály, H Jasák, Z Polereczki, M Soós, M Kiss, A Fehér
Kutatási jelentés: Információ és tudástechnológia, internet, konvergencia és …, 2015
6*2015
Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban
H Jasák, A Fehér, Z Szakály
MOK XX. Konferencia, 372-381, 2014
62014
A digitális élelmiszer-fogyasztó jellemzői
A Fehér
Közép-Európai Közlemények 11 (3), 93-104, 2018
52018
Húsipari marketing
A Fehér, Z Szakály
Élelmiszer-marketing, 440-447, 2017
52017
Az online marketing lehetőségei és megítélése a hazai élelmiszergazdaságban
A Fehér
Agrártudományi Közlemények - Acta Agraria Debreceniensis 58, 77-84, 2014
52014
Tamási leghátrányosabb helyzetű kistérség jelene és kitörési lehetőségei
E Molnár, A Fehér
Acta Scientiarum Socialium 16 (38), 239-254, 2013
52013
Online élelmiszer-vásárlói és -fogyasztói magatartás
A Fehér
Élelmiszer-marketing, 108-120, 2017
42017
A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján
A Fehér, Z Szakály
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos …, 2015
42015
A növényi alapú étrendet hátráltató tényezők rendszerezése - Szakirodalmi áttekintés
M Véha, Z Szakály, A Fehér
Egészségpiaci kutatások, 105-112, 2019
3*2019
A hazai tejszektor online marketing lehetőségei
A Fehér, S Zoltán
Tejgazdaság 75 (1), 55-65, 2018
32018
Sportmarketing
Z Szakály, A Fehér
Debrecen, Magyarország: Campus Kiadó; ISBN: 9789639822269, 2015
32015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20