Follow
Robert Sandor Szucs
Robert Sandor Szucs
associate professor, Ph.D., habil., University of Debrecen
Verified email at econ.unideb.hu - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Examining the role of family members in family buying center in adult Hungarian population
E Polya, RS Szűcs
European scientific journal 9 (19), 1-8, 2013
172013
A fiatalkorúak által fogyasztott néhány élelmiszeripari termék marketing és fogyasztóvédelmi szempontú vizsgálata
RS Szűcs
PQDT-Global, 2011
152011
A munkaerőpiacon szükséges nyelvi kompetenciák feltérképezése kvalitatív eszközökkel [Mapping language competencies necessary in the labour market]
K Földi, É László, RS Szűcs, Z Máté
Szolnoki Tudományos Közlemények 17, 140-151, 2013
82013
A pályakezdő diplomásokkal szemben támasztott nyelvi elvárások felmérése kvantitatív kutatással
RS Szűcs, Z Máté, É László
Szolnoki Tudományos Közlemények XVII. 17, 125-139, 2013
82013
Fogyasztói etnocentrizmus a védjegyek tükrében
RS Szűcs, É Pólya
ECONOMICA (SZOLNOK) 7 (2), 80-93, 2014
72014
Az élelmiszerpazarlás és a fogyasztói tudatosság kapcsolata
RS Szűcs
Táplálkozásmarketing, ISSN 2064-8839 6 (1), 69-80, 2019
62019
A munkaerőpiacon szükséges nyelvi kompetenciák feltérképezése kvalitatív eszközökkel
É László, RS Szűcs, Z Máté
Szolnoki Tudományos Közlemények XVII. 17, 140-152, 2013
62013
A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei
RS Szűcs
Gradus 7 (1), 115-114, 2020
52020
Kockázat és biztonság az online piactereken: A vásárlók tudatossága és a fogyasztóvédelem összefüggései (Consciousness and consumer protection on the online markets)
RS Szűcs
Economica 9 (2), 31-38, 2018
42018
Csak hisszük, hogy tudatosak vagyunk
RS Szűcs
Élelmiszer 22 (6), 57-59, 2014
4*2014
A minőség csak ezüstérmes?, Márkaerő és a fiatalok racionális fogyasztói magatartásának összefüggései
RS Szűcs
Economica, 70-77, 2010
42010
A piac ritka árucikkei: A reklámfaló nemzedékek,-A gyermek- és fiatalkorúakkal folytatott marketingkommunikáció szabályozásának hiányosságai
RS Szűcs
Economica, 113-122, 2009
42009
Marketing And Consumer Protection Analysis Of Some Food Products Consumed By Young People
RS Szűcs
Doctoral dissertation). University of Debrecen, Hungary, 0
4
Az árak emelkedése napjaink élelmiszer piacán
RS Szűcs, K Kovács
Táplálkozásmarketing 10 (2023/1), p. 21-37, 2023
32023
Az anyai szerepkör a gyermekek egészségtudatos fogyasztói szocializációjában
RS Szűcs, E Széll
Economica 6 (Különszám), 58-66, 2013
32013
Munkaerő-piaci kutatáson alapuló képzésinnováció a Szolnoki Főiskolán
IR Pénzes, É László, É Pólya, RS Szűcs, K Földi, M Horváth
Szolnoki Tudományos Közlemények XVI. 16, 364-374, 2012
32012
Economic risk of childhood obesity
RS Szűcs, É Pólya
European Scientific Journal 15, 25-37, 2011
32011
The “invisible hand” in case of foods with high level of fat, sugar and/or salt importance of fat tax
RS Szűcs
European Scientific Journal 24, 49-67, 2011
32011
The product is better when it is branded
RS Szűcs, Z Csapó
2nd international PhD students conference–New Economic Challenges, Faculty …, 2010
32010
A nyaggatás faktortól a megszokásig
RS Szűcs
Economica, 80-89, 2009
32009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20