Follow
Attila Szakács
Attila Szakács
Verified email at econ.unideb.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
Insider Research on Diversity and Inclusion: Methodological Considerations
ZE Horváth, A Szakács, Z Szakács
Journal of Innovative Business and Management 10 (1), 2018
82018
A pénzügyi tudatosság fontossága napjainkban [The importance of financial awareness today]
A Szakács
A magyar gazdaság és társadalom a 21, 198-203, 2016
52016
Egy hús-és hentesáru üzlet választásának értékelő elemzése, különösen az ár mint befolyásoló tényező és az ár-észlelés tükrében= Evaluative Analysis of the Choice of Meat and …
ÉE Heltai, A Szakács
POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 19 (1-3), 349-363, 2023
22023
Pénzügyi tudatosság és hitelkártya használati szokások kutatása 2017-ben= Qualitate and A Quantitative Investigation of Using Habits in Case of Credit Cards and Financial …
J Szatmári, A Szakács
GRADUS 4 (2), 551-556, 2017
12017
A mezőgazdasági biztosítási piac újszerű megoldásainak vizsgálata a marketing és környezetvédelem tükrében
A Szakács, Z Szakács
Economica 7 (1), 125-133, 2014
12014
Klímaváltozás–startup a megoldás?
A Szakács, Z Szakács
Economica 7 (2), 94-101, 2014
12014
Managerial Perceptions of the Implementation of Industry 4.0 in Hungary
R Mohácsi, Z Horváth, G Hollósy-Vadász, A Szakács
CONTROLLER INFO 10 (SP2), 27-32, 2023
2023
Pénzügyi fogyasztóvédelem–tudatos fogyasztó (I. rész)
D Szakács, É Tariszka, A Szakács
Controller info 6 (1), 2018
2018
Some Characteristics of the Hungarian Agri-food Industry After Joining the European Union
DASDZSDÉTDZE Horváth
Controller Info Studies II. 2, 60, 2018
2018
Tudatos pénzügyi fogyasztó magatartásának és gazdasági viselkedésének vizsgálata= Examination of the Consumer Behavior of Conscious Economic and Financial Consumer
A Szakács, Z Szakács, S Simon
GRADUS 4 (2), 534-537, 2017
2017
Financial and consumer protection awerness of the Hungarian population
Z Szakács, A Horváthné Kökény
GRADUS 3 (1), 490-494, 2016
2016
Startup megoldások a megújuló energiaforrások alkalmazásában.
A Szakács, Z Szakács, E Emrich
Economica (1585-6216) 8, 2015
2015
Építőipari és közműépítési trendek
A Szakács, Z Szakács, É László
Economica 8 (1), 23-28, 2015
2015
Építőipari és közműépítési trendek.
S Attila, S Zsolt, L Éva
Economica (1585-6216) 8 (1), 2015
2015
A vidékfejlesztés záloga, startup–új és környezetbarát megoldásokat kereső innovatív vállalkozók
A Szakács, A Gráner, K Jánosi, M Kalmár, P Sipos
Economica 7 (3), 135-142, 2014
2014
A közszolgáltatások marketing tevékenységének, ezen belül a vevőelégedettség vizsgálata, a természet tudatos fogyasztók kialakulásának tükrében Jász-Nagykun-Szolnok megyében
Z Máté, É László, A Szakács
Economica 7 (1), 164-170, 2014
2014
Startup megoldások a termékfelelősség, az agribusiness és a biztosítás területén
A Szakács, Z Szakács
Economica 6 (Különszám), 123-128, 2013
2013
A fogyasztói és szervezeti magatartás szerepe az Alföldi térség/régió gazdasági fenntarthatóságában, kiemelt tekintett el az FMCG piacra
IR Pénzes, É László, A Szakács, K Földi
Economica 5 (2Különszám), 53-62, 2012
2012
A regionális gazdaságtan modern irányzatai: regionális versenyképesség
A Szakács
szte, 2002
2002
A marketingkörnyezet hatása a szolgáltató vállalatokra, a termékfelelősség-biztosítási piacra
A Szakács, I Törőcsik
Marketing & Menedzsment 34 (3), 60-64, 2000
2000
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20