Follow
Virág Ágnes Kiss
Virág Ágnes Kiss
Verified email at econ.unideb.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körében
VÁ Kiss, S Kovács, Z Szakály
Táplálkozásmarketing 3 (2), 41-62, 2016
142016
Az egészség, a környezet és az étkezés kapcsolata–Szakirodalmi áttekintés
VÁ Kiss, M Dombi, Z Szakály
Táplálkozásmarketing 6 (1), 3-24, 2019
62019
A környezettudatosság megjelenése a középiskolások körében
VÁ Kiss, O Tóth
Journal of Central European Green Innovation 4 (1), 41-52, 2016
52016
Examination of Lifestyle of Health and Sustainability market groups with particular focus on Hungary
VA Kiss, M Kiss, P Popovics, Z Szakaly
Relationships, 76, 2018
42018
Material Hide‐and‐Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products
M Dombi, Z Szakály, VÁ Kiss, Z Cao, G Liu
Earth's Future 9 (7), e2020EF001861, 2021
32021
Tudatos vásárlók a használt termékek piacán: CONSCIOUS CONSUMERS ON THE MARKET OF SECOND-HAND PRODUCTS
VÁ Kiss, N Balsa-Budai
Közép-Európai Közlemények 12 (2.), 197-214, 2019
32019
A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában
P Popovics, M Soós, Z Szakály, VÁ Kiss
Marketing & Menedzsment 54 (Különszám 2), 19-27, 2020
22020
A szülői egészségtudatosság és az étkezési preferenciáik vizsgálata a gyermekkori elhízás tükrében
AJ Holczer, VÁ Kiss
Táplálkozásmarketing 6 (2), 27-38, 2019
22019
Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körében
A Markos, VÁ Kiss
Táplálkozásmarketing 6 (2), 61-70, 2019
22019
A középiskolások életstílus klaszterei - különös tekintettel a rizikómagatartásra
KV Ágnes
KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 9 (1-2 …, 2017
2*2017
Kiss Virág Ágnes és Kozma Tamás (szerk.): Oktatás és fenntarthatóság, Budapest, MNOE, 2016
F Anikó, J Erika
2
A sharing economy fogalma és a vele kapcsolatos attitűdök vizsgálata Magyarországon
VÁ Kiss, TC Riskó, Z Nábrádi
TAYLOR 11 (3), 25-33, 2019
12019
A környezetvédelemmel kapcsolatos hozzáállás középiskolás diákok különböző szegmensei mentén
VÁ Kiss
Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 12 (3), 277-283, 2017
12017
Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
DT NAGY-PETŐ, B KOVÁCS, M KISS, Z SZAKÁLY, VÁ KISS
Studies in Agricultural Economics 125 (3), 2023
2023
A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata
DT Nagy-Pető, Z Szakály, VÁ Kiss
Marketing & Menedzsment 57 (1), 49-57, 2023
2023
Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán
D T Nagy-Pető, Z Szakály, VÁ Kiss
Gazdalkodas 67 (4), 315-324, 2023
2023
Az ETNOCENTRIKUS MAGATARTÁS VIZSGÁLATA A CETSCALE MODELL ALKALMAZÁSÁVAL
DT Nagy-Pető, Z Szakály, VÁ Kiss
Economica 13 (3-4), 2022
2022
TÁPLÁLKOZÁSI SZOKÁSOK VIZSGÁLATA AZ EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN
KF Vámosi, VÁ Kiss
Gazdálkodástudományi Közlemények 9 (2), 87-94, 2021
2021
AZ E-KERESKEDELEM HELYZETE ÉS TRENDJEI
D Varga, VÁ Kiss
Gazdálkodástudományi Közlemények 9 (2), 77-85, 2021
2021
Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata
B Foltin, VÁ Kiss
Táplálkozásmarketing 7 (1), 79-88, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20