Algorithm visualization in teaching practice G Törley Acta Didactica Napocensia 7 (1), 1-17, 2014 | 13 | 2014 |
The level of information security awareness of first-year university students G Törley CEUR Workshop Proceedings 2650 (2650), 370-381, 2020 | 5 | 2020 |
Hallgatói teljesítményértékelés az algoritmikus gondolkodás tükrében Z Pluhár, H Torma, G Törley Webdidaktika Alapítvány, 2019 | 5 | 2019 |
The thinking toolkit of programming P Szlávi, L Zsakó, G Törley ELTE Informatikai Kar, 2016 | 5 | 2016 |
Programming theorems have the same origin P Szlávi, L Zsakó, G Törley Central-European Journal of New Technologies in Research, Education and …, 2019 | 4 | 2019 |
Programming theorems have the same origin P Szlávi, G Törley, L Zsakó Trnava University in Trnava Faculty of Education, 2017 | 4 | 2017 |
The most difficult notion of programming: The variable P Szlávi, G Törley, L Zsakó Wydawnictwo Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu, 2018 | 3 | 2018 |
Az összetett programozási tételek is egy tőről fakadnak P Szlávi, G Törley, L Zsakó Webdidaktika Alapítvány, 2017 | 3 | 2017 |
A magyar közigazgatást kutatók tudományok láthatósága PL Sasvári, G Törley Pro Publico Bono: Magyar Közigazgatás, 112-132, 2015 | 3 | 2015 |
E-safety, privacy and information security: Requirements in Public Administration C Krasznay, G Törley Central and Eastern European eGov Days 2015: Indepedence Day: Time for a …, 2015 | 3 | 2015 |
Vizualizáció a programozástanításban T Gábor | 3 | 2013 |
Algoritmus-vizualizáció a programozás-oktatásban G Törley Journal of Applied Multimedia 4 (3), 81-94, 2009 | 3* | 2009 |
Algorithm visualization in programming education G Törley Journal of Applied Multimedia 4 (3), 68-80, 2009 | 3 | 2009 |
Expressiveness of programming languages and environments: a comparative study G Törley Teaching Mathematics and Computer Science 6 (Infodidact), 111-141, 2008 | 2 | 2008 |
Informatikai rendszerek a közszolgálatban I. P Sasvári, B Kőnig, C Krasznay, L Molnár, A Nemeslaki, A Orbán, ... Ludovika Egyetemi Kiadó, 2020 | 1 | 2020 |
Objektum orientált programozás tanítása vizualizációs eszközökkel G Törley | 1 | 2012 |
Didactic Connection between Spreadsheet and Teaching Programming G Törley, L Zsakó, P Bernát Athens Journal of Technology & Engineering 9 (2), 77-94, 2022 | | 2022 |
The Role of Variable in Programming: Examples and Methodology G Törley, L Zsakó Central-European Journal of New Technologies in Research, Education and …, 2021 | | 2021 |
Spreadsheet As An Algorithm Visualization Tool T Gábor, B Péter | | 2021 |
Spreadsheet as an Algorithm Visualisation Tool G Törley, P Bernát ELTE Faculty of Informatics; Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kar …, 2021 | | 2021 |