Follow
Zoltán Szakály
Title
Cited by
Cited by
Year
The influence of lifestyle on health behavior and preference for functional foods
Z Szakály, V Szente, G Kövér, Z Polereczki, O Szigeti
Appetite 58 (1), 406-413, 2012
2112012
A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet
A Fehér, M Gazdecki, M Véha, M Szakály, Z Szakály
Sustainability 12 (10), 2020
2002020
Táplálkozásmarketing
Z Szakály
Mezőgazda Kiadó, Budapest, 1-202, 2011
752011
A modified model of the willingness to pay for functional foods
Z Szakály, S Kovács, K Pető, P Huszka, M Kiss
Appetite 138, 94-101, 2019
562019
Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary
Z Szakály, E Kontor, S Kovács, J Popp, K Pető, Z Polereczki
British Food Journal 120 (7), 1474-1488, 2018
492018
Attitudes of the lifestyle of health and sustainability segment in Hungary
Z Szakály, J Popp, E Kontor, S Kovács, K Pető, H Jasák
Sustainability 9 (10), 1763, 2017
482017
Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán
Z Szakály, I Pallóné Kisérdi, A Nábrádi
Kaposvár. KAPOSVÁRI EGYETEM Gazdaságtudományi Kar 265, 2010
472010
Trendek és tendenciák a funkcionális élelmiszerek piacán: Mit vár el a hazai fogyasztó?
Z Szakály
Élelmiszer, táplálkozás és marketing 5 (2-3.), 2012
432012
Élelmiszer-marketing
Z Szakály
Akadémiai Könyvkiadó, Budapest, 2017
422017
Segmentation of food consumers based on their sustainable attitude
M Gazdecki, E Goryńska-Goldmann, M Kiss, Z Szakály
Energies 14 (11), 3179, 2021
362021
A minőségre és származásra utaló jelölések szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
Z Szakály, A Horvát, M Soós, K Pető, V Szente
332014
Attitude toward and awareness of renewable energy sources: Hungarian experience and special features
Z Szakály, P Balogh, E Kontor, Z Gabnai, A Bai
Energies 14 (1), 22, 2020
322020
Egészségmagatartás és funkcionális élelmiszerek: hogyan vélekednek a hazai fogyasztók?
Z Szakály
Élelmiszer, táplálkozás és marketing 6 (1-2.), 2012
322012
A táplálkozás, a minőség és a marketing kapcsolata élelmiszereknél
Z Szakály, B Sz
Berács J., Lehota J., Piskóti I., Rekettye G.: Marketingelmélet a …, 2004
282004
Funkcionális Élelmiszerek, Fogyasztói Attitűdök És Személyre Szabott Táplálkozás (Functional Foods, Consumer Attitudes and Personalized Nutrition)
Z Szakály, M Kiss, H Jasák
Táplálkozásmarketing 1 (1-2), 3-17, 2014
272014
A LOHAS szegmens mérete és jellemzői Magyarországon
Z Szakály, K Pető, J Popp, H Jasák
Táplálkozásmarketing 2 (1), 11-30, 2015
242015
The impact of international migration on the labor market–A case study from Hungary
J Oláh, G Halasi, Z Szakály, J Popp, P Balogh
Amfiteatru Economic 19 (46), 790, 2017
232017
Korszerű állati eredetű alapélelmiszerek piacképességének vizsgálata
Z Szakály
Kandidátusi Értekezés, PATE, Állattenyésztési Kar, Kaposvár, 1-200, 1994
221994
Az élelmiszer-fogyasztói magatartástrendek vizsgálata, kiemelt figyelemmel a stratégiai élelmiszerekre
VSK Egyetem, GSK Egyetem, ZSK Egyetem
212006
Food purchase behavior during the first wave of COVID-19: the case of Hungary
T Madarász, E Kontor, E Antal, G Kasza, D Szakos, Z Szakály
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (2), 872, 2022
202022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20