Gamifikáció, avagy a játékosítás szerepe napjainkban K Tamás, V László International Journal of Engineering and Management Sciences 3 (3), 171-180, 2018 | 21 | 2018 |
Development of Farm simulation application, an example for gamification in higher education T Kovács, L Várallyai, K Nagy, R Szilágyi Agrárinformatika/Journal of agricultural informatics 8 (2), 12-21, 2017 | 17 | 2017 |
A játékosítás az emberi erőforrás területén, egy kreatív toborzási technika napjainkban T Kovács, L Várallyai International Journal of Engineering and Management Sciences 3 (5), 373-382, 2018 | 10 | 2018 |
Bio-economy and Agri-production: Concepts and Evidence D Bochtis, C Achillas, G Banias, M Lampridi Academic Press, 2020 | 7 | 2020 |
The role of gamification in sustainable agricultural higher education T Kovács, R Szilágyi, L Várallyai Bio-Economy and Agri-production, 279-288, 2021 | 5 | 2021 |
Possibility of agri-and food industry applications in higher education. T Kovacs, L Varallyai, R Szilagyi Journal of EcoAgriTourism 14 (1), 2018 | 4 | 2018 |
Egészségügyi mobilapplikációkra történő használati szándék mérése UTAUT-modellben: tanulmány egy online felmérés eredményei alapján T Kovács, L Várallyai INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 2021 | 3 | 2021 |
Role of gamification at the University of Debrecen, with special regard to the Faculty of Economics T Kovács AGRÁRINFORMATIKA / JOURNAL OF AGRICULTURAL INFORMATICS 12, 2021 | 1 | 2021 |
Tanulmány a modern turizmusról, avagy a közösségi média utazásainkra gyakorolt hatása= A Study of Modern Tourism, How Social Media Influences Our Travels P Orliczki, T Kovács MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK: GAZDÁLKODÁS-ÉS …, 2023 | | 2023 |